19 lip2016
Osoba
Gabriela Krupa - Stanowisko ds. kadr
Kontakt:tel. 44 681 80 06 wew.25, pokój nr 4
e-mail: gabriela.krupa@gorzkowice.pl
Kompetencje
- Prowadzenie spraw z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Prowadzenie ewidencji przyjęć i zwolnień pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy.
- Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do nawiązania z przyszłym pracownikiem stosunku pracy.
- Sporządzanie umów o pracę oraz innych form zatrudnienia.
- Sprawowanie opieki nad nowo zatrudnionymi pracownikami, stażystami i praktykantami.
- Wydawanie legitymacji ubezpieczeniowych pracownikom i ich członkom rodziny.
- Sporządzanie zakresów czynności dla kadry kierowniczej.
- Prowadzenie spraw pracowników Urzędu w zakresie:
- urlopów wypoczynkowych, bezpłatnych, wychowawczych, macierzyńskich,
- innych zwolnień od pracy,
- absencji chorobowych,
- nagród jubileuszowych i innych nagród,
- dodatków za wieloletnią pracę,
- odpraw emerytalnych, rentowych, pośmiertnych.
- Kompletowanie niezbędnych dokumentów dla sporządzenia wniosków emerytalnych i rentowych pracowników Urzędu oraz kierowników pozostałych jednostek organizacyjnych gminy.
- Współdziałanie z Wójtem, Skarbnikiem w kształtowaniu polityki płac w Urzędzie.
- Współdziałanie z bezpośrednimi przełożonymi w realizacji polityki kadrowej oraz kształtowaniu motywacji do pracy.
- Określenie potrzeb i opracowywanie planów podnoszenia kwalifikacji pracowników w różnych formach kształcenia, dokształcania i doskonalenia, prowadzenie dokumentacji z zakresu tych spraw.
- Organizowanie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu.
- Wydawanie pracownikom Urzędu oraz pozostałym kierownikom jednostek organizacyjnych gminy niezbędnych zaświadczeń, świadectw pracy, referencji.
- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków pracodawcy w zakresie ochrony zdrowia pracownika (kierowanie na badania profilaktyczne okresowe, kontrolne, kontrolne).
- Prowadzenie książek:
- wyjść służbowych,
- wyjść prywatnych,
- rejestru delegacji służbowych.
- Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania m in.
- robót publicznych;
- prac interwencyjnych,
- zatrudnienia w ramach umów absolwenckich,
- stażów dla absolwentów,
- prac społecznie użytecznych.
- Rozliczanie refundacji z PUP.
- Przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawach objętych zakresem zadań stanowiska m.in regulamin pracy, określenie dodatkowych dni wolnych od pracy, regulaminy premiowania kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
Wpisany przez: