W dniu 22 czerwca 2021 r. w sali konferencyjnej Urzędu Gminy odbyła się XVIII Absolutoryjna Sesja Rady Gminy Gorzkowice.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Wnioski do proponowanego porządku obrad.
3. Wnioski do protokołu z XXVII Sesji Rady Gminy.
4. Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami.
5. Rozpatrzenie i debata nad Raportem o stanie Gminy Gorzkowice za 2020 rok.
6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Gorzkowice wotum zaufania.
7. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego za 2020 rok, sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Gorzkowice za 2020 rok oraz informacji o stanie mienia komunalnego.
8. Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Wójta Gminy Gorzkowice sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2020 rok, zapoznanie się z opinią i wnioskiem Komisji Rewizyjnej o udzielenie Wójtowi Gminy Gorzkowice absolutorium z wykonania budżetu Gminy Gorzkowice za 2020 rok, odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii i wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Gorzkowice o udzieleniu absolutorium Wójtowi Gminy Gorzkowice.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Gorzkowice za 2020 rok.
10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Gorzkowice absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2020 rok.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie działki oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 66/2 o pow. 0,30 ha położonej w obrębie Sobakówek.
12. Sprawy różne.
13. Zakończenie sesji.
Rada Gminy Gorzkowice jednogłośnie udzieliła wójtowi Alojzemu Włodarczykowi absolutorium za wykonanie zeszłorocznego budżetu. W głosowaniu wzięło udział 14 radnych. Po ogłoszeniu wyników Wysoka Rada wręczyła wójtowi kwiaty i złożyła gratulacje. Wójt podziękował Radzie Gminy, jednostkom pomocniczym oraz wszystkim pracownikom urzędu za współpracę, bowiem, jak podkreślił dobre wykonanie budżetu to sukces nie tylko władz Gminy, ale również wszystkich osób zaangażowanych w jego realizację.
Wpisany przez: MS